Εγχειρίδιο χρήσης και συχνές ερωτήσεις/ απαντήσεις OPTIMO POWER

Κωδικός : MB402232

Οδηγίες & Εγχειρίδια
Συχνές ερωτήσεις
Είναι φυσιολογικό μια μικρή ποσότητα τροφίμων να μένει χωρίς να έχει κοπεί σε κομμάτια/σε φέτες ή να έχει τριφτεί έτσι ώστε ο πιεστήρας τροφίμων να μην τρίβεται στις αιχμηρές λεπίδες του κώνου/της κασέτας.
Μερικά τρόφιμα δεν είναι κατάλληλα για τεμαχισμό/κόψιμο/τρίψιμο. Σιγουρευτείτε ότι χρησιμοποιείτε τον κατάλληλο κώνο/κασέτα για τα τρόφιμα που προσπαθείτε να παρασκευάσετε και ότι τα τρόφιμα έχουν τοποθετηθεί στη σωστή θέση πρώτα στον σωλήνα τροφοδοσίας πριν από τον τεμαχισμό/κόψιμο/τρίψιμο. Επίσης, τα συστατικά που χρησιμοποιείτε πρέπει να είναι σφιχτά και φρέσκα για να πετύχετε ικανοποιητικά αποτελέσματα και να αποφύγετε τη συσσώρευση τροφίμων στη λαβή (οι πληροφορίες ποικίλουν ανάλογα με το μοντέλο προϊόντος).
Αφού ακολουθήσετε τις οδηγίες στο εγχειρίδιο χρήστη για την εκκίνηση της συσκευής, σιγουρευτείτε ότι η ηλεκτρική πρίζα σας λειτουργεί συνδέοντας μια άλλη συσκευή. Εάν εξακολουθεί να μη λειτουργεί, μην προσπαθήσετε να αποσυναρμολογήσετε ή να επισκευάσετε τη συσκευή μόνοι σας αλλά πηγαίνετέ την σε εγκεκριμένο κέντρο επισκευής.
Μην χρησιμοποιείτε τη συσκευή σας. Για να αποφύγετε τον κίνδυνο, αναθέστε την αντικατάστασή του σε ένα εγκεκριμένο κέντρο επισκευής.
Εάν κομμάτια του φαγητού κολλήσουν στις πλευρές του δοχείου (ζαμπόν, κρεμμύδι κ.λπ.), απενεργοποιήστε τη συσκευή, βγάλτε την πρίζα, αφαιρέστε τα κομμάτια με τη βοήθεια μιας σπάτουλας και ανακατέψτε τα ξανά μαζί με το υπόλοιπο φαγητό μέσα στο δοχείο. Βάλτε ξανά τη συσκευή στην πρίζα και ενεργοποιήστε τη λειτουργία παλμού 2 ή 3 φορές ακόμα. ΠΟΤΕ μην βάζετε τα δάχτυλα ή τα χέρια σας μέσα στο δοχείο ή κοντά στη λεπίδα.
Η συσκευή σας περιέχει πολύτιμα ανακτήσιμα ή ανακυκλώσιμα υλικά. Αφήστε την σε ένα σημείο αποκομιδής αστικών απορριμμάτων της περιοχής σας.
Παρακαλείσθε να ανατρέξετε στην ενότητα «Εξαρτήματα» του δικτυακού τόπου για να βρείτε εύκολα ό,τι χρειάζεστε για το προϊόν σας.
Βρείτε περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα «Εγγύηση» του δικτυακού τόπου.
Αν πιστεύετε ότι λείπει κάποιο μέρος, καλέστε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών και θα σας βοηθήσουμε να βρείτε την κατάλληλη λύση.